I vrt eget magasin kan du lese om hvordan vre underskelser pvirker og forandrer verden.
>>
Kjetil Strmseth - Global Trend Study
Erik Griffin - Klimalfter 2011
Erik Dalen - Norsk Monitor
Smakebiter - Norsk Monitor
Stormberg - Dialog og personlig engasjement
BI/Lene Pettersen - Sladrekjerringer og kommunikasjonsteknologi
Erling Dokk Holm - Samfunnsendrende, potensiale, eller overfladisk kakafoni?
Den Voksne Forbruker Rapporten 2010
Synovate er underskelsesdelen i det internasjonale kommunikasjons- og analyseselskapet Agis Group pls. I Synovate samler vi informasjon for gi vre kunder ndvendig innsikt i utviklingen av merkevarer, produkter og kunderelaterte strategier. Vi er et selskap uten grenser og har kontorer i over 60 land.
Gjennom vr tilnrming som the biggest small company binder vi de beste globale analyseressursene sammen med vr personlige service, lokalkunnskap og fleksibilitet. Vi organiserer arbeidet i team og gjennom prosesser som mter vre kunders spesielle behov.
I Synovate str kunden p toppen av organisasjonskartet og dette tvinger oss til utvikle stadig nye og mer innovative analyselsninger som kan bidra til forutsi fremtidige forretningsresultater for vre kunder.
Siste Nytt
Synovates partibarometer
Høyre fortsetter fremgangen med 1,8 prosentpoeng til 27,6, og Sp går videre frem til 6,2 prosent (+ 1,3). Arbeiderpartiet ligger stabilt med 34,2 prosent (- 0,4) og det samme gjør FrP med en oppslutning på 15,6 (+ 0,3)
Meteorologisk institutt fikk Omdømmeprisen for 2011
Meteorologisk institutt får prisen på grunnlag av det fantastiske resultat at de har inntatt 1. plassen i rangering av offentlige etater på ”Totalinntrykk” seks år på rad, fom. 2006 tom. 2011