Trekninger


Vinnere av Den Store Norske Forbrukerundersøkelsen for desember 2010, januar, februar 2011

Hovedpremie desember 2010, januar, februar 2011, kr. 10.000.-
Ranghild Feiner Haugene, 2900 FAGERNES

Premievinner desember 2010, kr. 5.000.-
Knut Risan, 6453 KLEIVE

Premievinner januar 2011, kr. 5.000.-
Kari Aulin, 4633 KRISTIANSAND S

Premievinner februar 2011, kr. 5.000.-
Kari Wårås, 3925 PORSGRUNN

Siste Nytt

Synovates partibarometer

Høyre får størst oppslutning på denne målingen og fortsetter fremgangen med 2,3 prosentpoeng til 32,7. Til sammen ville Høyre og FrP fått nesten rent flertall (84 mandater).

Meteorologisk institutt fikk Omdømmeprisen for 2011

Meteorologisk institutt får prisen på grunnlag av det fantastiske resultat at de har inntatt 1. plassen i rangering av offentlige etater på ”Totalinntrykk” seks år på rad, fom. 2006 tom. 2011


I vårt eget magasin kan du lese om hvordan våre undersøkelser påvirker og forandrer verden.

>>

Dokumentasjon

27.10.2011 - Hvor viktig er omdømme i offentlig sektor?

Forsvarets omdømmekampanje - Tom Ovind/Stine E. Grøndahl

25.08.2011 - Fagdag 2011

Flytogstandard - Øyvind Brekke

Den Presterende Forbruker - Ole Petter Nyhaug (ta kontakt med Tom Hansen)

11.05.2011 - Etisk handel

Etiske Innkjøp - Culina

Etisk handel i praksis - IEH

20.01.2011 - Trender 2011

Kjetil Strømseth - Global Trend Study

Erik Griffin - Klimaløfter 2011

18.11.2010 - Trender og utviiklingskrefter i det norske samfunn

Erik Dalen - Norsk Monitor

Smakebiter - Norsk Monitor

Velkommen til Synovate Norge

Synovate er undersøkelsesdelen i det internasjonale kommunikasjons- og analyseselskapet Aegis Group pls. I Synovate samler vi informasjon for å gi våre kunder nødvendig innsikt i utviklingen av merkevarer, produkter og kunderelaterte strategier. Vi er et selskap uten grenser og har kontorer i over 60 land.

Gjennom vår tilnærming ”Research reinvented” binder vi de beste globale analyseressursene sammen med vår personlige service, lokalkunnskap og fleksibilitet. Vi organiserer arbeidet i team og gjennom prosesser som møter våre kunders spesielle behov.

I Synovate står kunden på toppen av organisasjonskartet og dette tvinger oss til å utvikle stadig nye og mer innovative analyseløsninger som kan bidra til å forutsi fremtidige forretningsresultater for våre kunder.

Les mer om Synovate >>

|