Ny innsikt i brukernes underbevisste motiver
Har du etter hvert erkjent at vi mennesker ikke er i stand til å forklare hvorfor vi tar de valgene vi gjør? Er du på jakt etter mer pålitelig støtte til dine beslutninger innen motivbasert segmentering, produktutvikling, porteføljestyring og merkeposisjonering?
Synovate kan nå tilby det globalt anerkjente analyseverktøyet Censydiam på det norske markedet. Censydiam’s grunnleggende modell og analysemetoder gir bedre forståelse av dine brukeres motiver for valg. Verktøyet gir deg også de reelle driverne i din kategori og konkurransearenaen for dine merker.
Hvorfor tar vi de valgene vi gjør?
I de fleste produktkategorier varierer våre motiver for valg med situasjonen vi befinner oss i. Dette gjør det særlig utfordrende å trenge ned til reell forståelse av menneskers behov i ulike markeder. Aktører som investerer i de mest sensitive metodene for å forstå motiver, vil også ha bedre forutsetninger for å lykkes. Ledende multinasjonale og norske markedsførere benytter seg av Censydiam’s kvalitative og kvantitative analysemetoder. Vi tar gjerne et uforpliktende møte for å orientere deg om hvordan Censydiam kan åpne opp nye muligheter.
Ta kontakt med din konsulent i Synovate eller med en av de produktansvarlige for Censydiam:
Lasse Thorkildsen, , tlf.
Karl Jørgen Tofte, , tlf.